Heräsikö kysymyksiä? Mikäli et löytänyt vastauksia, älä epäröi ottaa yhteyttä sähköpostilla eija@eijabouras.fi tai soittaa numeroon 044 572 3079
Tilauksen käsittelyyn varataan 1-3 työpäivää. Toimitus Suomessa vie keskimäärin 3-6 työpäivää.
Hoivatarvike Eija Bouras pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen tai muuttamiseen, jos tilauksessa ilmenee odottamattomia ongelmia. Tällaisessa tapauksessa sinuun otetaan yhteyttä mahdollisimman pian.
Jos tuote on tilapäisesti loppunut varastosta, ilmoitamme sinulle toimitusajan. Toimitusajan ollessa pidempi jostakin muusta syystä, ilmoitamme sinulle asiasta. Mikäli tuotteet joudutaan lähettämään useassa erässä, emme peri toimituskuluja jälkitoimituksesta.
Tuotteet toimitetaan valitsemasi toimitustavan mukaisesti lähetyksen koon ja painon rajoissa. Kun tilauksesi on käsitelty, lähetämme sinulle sähköpostiisi toimitusvahvistuksen.
Toimitamme tilaukset Postin pakettina.
Kiinteä toimituskulu 8.90 €
Maksutavat
Tilauksen maksu tapahtuu verkkokaupassa Klarnan kautta. Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. joista asiakas voi valita itselleen sopivimman maksutavan.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Klarna Oy, (y-tunnus: 2247127-6) Korkeavuorenkatu 34, 00130 Helsinki. p. 09 – 425 997 71.
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä tai laskulla. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, luottokortit. Lisäksi asiakas voi maksaa Klarnan laskulla tai valita erämaksun ja maksaa ostokset haluamassaan tahdissa. Maksaminen tapahtuu Klarna Oy:n sivuston kautta.
Asiakkaalla on 14 päivän aikana tilauksen vastaanottamisesta mahdollisuus päättää haluaako hän palauttaa tilauksen vai pitää sen. Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse eija@eijabouras.fi niin lähetämme sinulle palautusohjeet. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä. Palauttaessaan tuotteita asiakas vastaa itse kuljetusriskistä.
Palautamme maksun heti kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautetun tilauksen.
Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai väärä tuotteiden määrä, tai tuote on vaurioitunut, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta 7 päivän kuluessa asiakaspalveluumme eija@eijabouras.fi
Tallennamme kävijöiden selaimiin aika-ajoin ”evästeinä” tunnettua tietoa, jonka avulla tunnistamme kävijät, edellyttäen että he ovat antaneet suostumuksensa evästeiden tallentamiseen tietokoneelleen tai muulle laitteelle muuttamalla selainasetuksiaan. Evästeet antavat meille tietoa siitä, miten ja milloin kävijät ovat käyttäneet sivustoa ja auttavat tämän sivuston kehittämisessä. Evästeitä käytetään nykyisin internetsivustoilla yleisesti. Jos et halua vastaanottaa evästeitä, voit estää ne selaimesi asetuksista. Huomaathan, että evästeiden estäminen saattaa estää käyttämästä tiettyjä palveluja sivustolla.
Evästeiden avulla voidaan kerätä muun muassa seuraavia tietoja:
Mikäli ilmenee ylivoimainen este, joka on sopimuksen osapuolista riippumaton kuten luonnonkatastrofi, häiriö yleisessä liikenteessä tai suorituksen estävä viranomaisen toiminta, Hoivatarvike Eija Bouras Oy ei vastaa mahdollisesta tilauksen estymisestä, vaikeutumisesta tai myöhästymisestä.
Hoivatarvike Eija Bouras Oy
044 572 3079
eija@eijabouras.fi
Y-tunnus: 948242-9