Turvallisuus

Turvallisuus

Koska työskentelemme kodeissanne vanhusten tai lasten kanssa, asetamme toiminnallemme ja henkilökunnallemme äärimmäisen tiukat luotettavuus- ja laatuvaatimukset. Kaikki työntekijämme ovat vaitiolovelvollisia asiakkaitaan kohtaan.

Eija Bouras politiikka ja turvallisuus sekä henkilöstölle että asiakkaille

Yrityksen omistajan vastuulla on huolehtia henkilökunnastaan ja asiakkaistaan. Kuitenkin, he eivät voi mitenkään seurata hyvinvointia kaikkien samaan aikaan. Siksi on olemassa yrityspolitiikka, josta sekä työntekijöiden, työnantajien että asiakkaiden pitäisi tietää. Eija Bouras on laatinut seuraavat säännöt ja menettelyt eri tapauksia varten.

Terveys ja turvallisuus

Eija Bouras Home Services -palvelu käsittelee asiakas- ja asiakasvuorovaikutusta. Mahdollisuus päästää muukalainen taloosi on jo vaarallinen ajatus on. Tästä syystä emme palkkaa henkilöitä, joilla on levoton historia. Tämä sisältää rikosrekisterit ja historian loukkaavaa tai myrkyllistä käyttäytymistä. Meidän on myös suojeltava henkilökuntaamme. On tärkeää, että tiedämme, kuka asiakkaamme on, joten olemme tyytyväisiä lähettää niitä. Jos asiakkaillemme tai henkilöstöllemme on sattunut vahinkoa, Eija Bouras tekee tiivistä yhteistyötä poliisin kanssa..

Työntekijöiden menettelysäännöt

Eija Bourasin henkilöstön keskuudessa on vakiona täsmällinen. Kaikkien jäsenten on saavuttava määrättyihin paikkoihinsa noin viisi minuuttia ennen sovittua tuntia. Jos heillä on vaikeuksia, jotka aiheuttavat heille hieman viivästystä, heidän on soitettava asiakkaalle etukäteen ja raportoitava sitten toimistoomme sen jälkeen. 

Eija Bouras Home Servicesin henkilöstön jäsenten on kuunneltava tarkasti asiakkaidensa toiveita. Jos on olemassa ohjeita niiden fyysisestä kunnosta tai talon tilasta, on henkilöstön jäsenen edun mukaista kuunnella.

Työntekijöiden kurinpitotoimet

Eija Bouras on kotipalveluyritys, joten se ei toimi hierarkiassa, jossa edistäminen ja alentaminen työtä. Kuitenkin emme käytännössä palkankorotus ja lasku. Sitä ennen meidän on ensin johdettava kansaamme neuvonnan ja kirjallisen nuhtelun kautta. Aikainen keskeytys on myös mahdollista, mutta tiedot ovat yksinomaan työntekijän ja työnantajan välillä.

Irtisanominen on mahdollista myös yhtiön toimivallan puitteissa. Tämä annetaan henkilöstölle, joka on syyllistynyt rikoksiin tai tiettyihin rikoksiin. Eija Bouras on yritys, joka käsittelee asiakkaita, joten emme voi sallia vaarallisia henkilöitä lähellä rakkaan asiakkaillemme.

Poissaolon poistuminen

On tavallista, että henkilöstön jäsenet jättävät poissaolovapaan tietyn ajan. Jos näin tapahtuu, Eija Bouras ottaa yhteyttä kaikkiin asiakkaisiinsa, jotka heidän on määrä tavata poissaolopäivänään. 

Eija Bouras tarjoaa työntekijöilleen yritystason etuja. Heille annetaan kuukausittain sairausloma, hätäloma ja lomaloma. Näiden etuuksien yksityiskohdat ovat yksinomaan työntekijöille. Voit olla varma, että suosikkihenkilöstösi jäsenet ovat huolehtineet.